Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów produktów z naszej strony.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Napisz do nas: sklep@bradylockout.pl


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Napisz do nas: sklep@bradylockout.pl


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia i dokonaniu przedpłaty za produkt, rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail otrzymasz informację o terminie dostawy kupionego produktu (w zależności od jego dostępności w magazynie producenta BRADY).

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska UPS.


Ile zapłacę za przesyłkę?

23,-zł netto


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety, w chwili obecnej nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.
Sklep prowadzi sprzedaż jedynie przez Internet.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze otrzymasz fakturę VAT.

W trakcie składania zamówienia podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 500 260 441.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 500 260 441.


Gdzie jest moja przesyłka?

Napisz do nas: sklep@bradylockout.pl


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę), a także oryginalne opakowanie (jeśli dotyczy) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 500 260 441.


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Niestety, zamówione produkty nie podlegają zwrotowi. Niektóre produkty podlegają wymianie - polityka producenta BRADY.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password